Kızlar oğlum 30 aylık, çok erken konuşmaya başlayan şimdi de gayet güzel konuşan eden neşeli pek de utangaç olmayan bir çocuk ama yetişkinlere karşı bu durum böyle. Yaşıtlarından hiç hoşlanmıyor parkta yanlarında geldiklerinde korkuyor onların olduğu yere gitmek istemiyor oyun grubuna götürüyorum uzaktan top atar eder ama yakınlaşınca hemen korkup kaçar eve küçük çocukluk misafir gelince istemez ama iki büyük adam gelse konuşur onlarla oynar. Ben küçükken erken konuştuğu için yaşıtları konuşamıyor da ıh mıh diyorlar bağırıyorlar o yüzden korkuyor herhalde diyordum ama şimdi yaşıtlarının da çoğu da konuşuyor ama yok sevmiyor. Oyun grubunda yan sandalyeye çocuk gelsin istemiyor anneleri gelince problem yok. Anlamıyorum neden böyle var mı çocuğu böyle olan düzelen. Biliyorum zaten şuan çocuklar öyle çok yakın ilişki kurup oynamaz ama benimki yaklaşmıyor o derece