Ben kullandım memnun değildim. Siemens ti, her kurutmadan sonra kazan temizliği yapmak gerekiyordu. Yapmayı unuttursam bir sonraki makinede yıkanan çamaşırlar toz içind kalıyordu. Benimki böykeydi en azından 10 sene öncenin ürünüydü.. Yeni modeller nasıl bilmiyorum. Kurutma aldım rahat ettim.