Çocuğumun dün aksamustenden beri inip çıkan ateşi var kulak içi atesolcerle olcuyorum braunun. 40 dereceye yükseldi baktık sabaha kadar dusuremiyoruz acile geldik burda alından olcuyolar ateşi 37 çıkıyor ben kulaktan olcuyorum 39.4 çıkıyor
Cihazın bozuk olduğunu düşünmüyorum kızım ateşten yarı baygın resmen ayakta duramiyor kusuyor ishali de başladı. Bu nasıl bı saçmalık anlamadım bana bı tavsiye verebilecek var mı ?