Arkadaşlar kızım 14 aylık. Şuan çok erken evet. Ama ne zaman ikinci çocuğu düşünmeliyim? Yani yaş aralığı 2 olması iyi mi yoksa anlaşamıyorlar mi? Bana soracak olursanız maddi manevi hazırız da ekonomimizi biraz daha düzeltip düşünelim diyorum. Ama benim tiroid hastalığım var. Nodüllerim var. Geç kalırım diye korkuyorum. 3 ayda 2 ayda bir regl oluyorum o yüzden korkuyorum açıkçası. Sizce ne yapmalıyım? Ne kadar ara koymaliyim?