anne36 benim bebeğim 10 buçk aylık. Ek gıdaya başladığımızdan beri yaptığım yemkler çöp oldu hiçbir şey yemiyordu. Daha yeni yemeye başladı. Yemekleri yoğurtla karıştırıp verdim bir süre yoğurdu sevdiği için. Ama bence 3 ana öğün 3 ara öğün ilerleyebilirsiniz siz artık. Yemese de bıkmadan seçenek sunmaya devam etmek gerek maalesef sabır işi. Bir de besin mayası öneririm wefood. Hem vitaminli hem de iştah açıyor çevremde memnun kalan çok insan var