Ya bebeğim iyi bir şeyi yoktu sabahın 4.30 unda uyandı emzirdim geri uyumadı baktım çok sıcak ateşini ölçtüm hemen 38.5 ilaç verdim 40-50 dk sonra tekrar baktım 38 di. Hasta da değil aslında neden böyle oldu anlamadım ilk defa böyle oldu kızım daha önce hasta olduğunda böyle olmamıştı