Kızlar kulaklarım kasınıyo genzim yanıyo kötü bi öksürük 2 ay önce dığum yaptım yaklasık 1 haftadır evdeyım dısarı cıkmadım muhtemelen soğuk aldım ev havalandırırken falan 2 gun once baslayıp her geçen gun kötüye giden bir durum var emziriyorum bebegıme bulasır mı acaba parol ıctım 2 tane baska onerısı olan var mı