Arkadaşlar bebeğim 1 aylıkken RSV geçirdi şuan 2.5 aylık uyurken sanki icine nefes alarak bogulur gibi oluyor hemen vurunca düzeliyor, aşırı balgamı var Osman hocanın balgam videosunu da uyguluyorum ama bazen çok dolu oluyor beslenirken uyurken genzine kaçıyor özellikle de gaz çıkarırken , korkudan uyuyamaz oldum hep basını bekliyorum başına böyle bir şey gelen oldu mu çok korkuyorum ya