Merhaba hanımlar, 4 buçuk aylık kızım şuan sadece anne sütü alıyor. Şuana kadar kilo alımı iyiydi ama son ay çok yavaşladı. Sütüm var ama kaliteli mi değil artık acaba? Yağlı anne sütü bebeğe daha çok yarar diyorlar bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sütün yağlanması için beslenme önerisi olan var mı yada daha önce duyup ben şunları tükettim faydasını gördüm diyen var mı merak ediyorum. Yani şuan ne yapabilirim böyle bir durumda desteğinize ihtiyacım var…