acemianne3 bizimkisi gece geç yatıp sabahta geç kalkıyor sonra memlekte gidince oradakilerin sesine 7 bucuk 8 de kalkıyordu, akşamda 9a uyku saatini ayarlamıştık çok güzeldi o zamanlar hatta evime döndüğümüzde eşim de şaşırmıştı😂 bugün 2 saatlik gece uykumla duruyorum mesela ben hiç anlam veremedim bu çocuğa🥲 mesela sen zaten şuan 3 uyku hatta 4 uyku yaptırıyorsundur hepsi 40 dkdan olsa ona yetiyor gündüz uyku toplamı 2-3 saat alıyorlar ama bu 40 dk bize hızlı geçiyor zaten uyutana kadar 40 dk geçiyordu çok şükür ayakta kucakta sallayarak uyutmayı 10.ayda bıraktık biraz daha uzadı uykusu