Bebeğin bu aylarda ağlaması çok normal çünkü sizin sıcaklık ve kokunuzu, temasını istiyor. Bunu ondan esirgemeyin bol bol kucağınıza alıp bebişinizi sevin. Bebeğini kucağında yatıran çok insan var, güvenliği sağladığınız sürece sorun olmayacaktır. Bol bol ten teması bebeğinizi sakinleştirir.