zubeydeyaldiz Oğlum 3 yaşına girdi birçok gıdaya alerjisi vardı hepsi bitti ama süt alerjisi hala devam ediyor ve oranı yüksek .Daha önce başına gelenler nasıl bir yol izlediniz
hunilimomy zubeydeyaldiz hala seviye yüksekse diyete devam etmelisiniz zamanla süreci takip etmek gerekir
zubeydeyaldiz bilmiyorum diyete devam ediyoruz 3 ayda bir kan testi verelim yükselip yükselelmedğine bakalım dedi..Kandaki süt oranı 5.4 tü en sın test verdüğimizde nuroner
nuroner zubeydeyaldiz aa çok düşükmüş ama zaten açılıyo bu değerle şimdiye kadar çktan denenmesi lazımdı ama her doktor açmak istemiyor iyi doktor bulursanız bu değere dener zaten geç bile kalınmış