arvenella ay gülümseyerek okudum 🤭🤭 bende sızım gibi 5. Yılda tüp bebek ile kavuştum. Arkadaşım 9. Yılında kucağına aldı. Her türlü cefasını biz çektik 1 ana seslenmesini duyamıyoruz diye hayiflandik aylarca. Hal hatır sormadan anne dedi mi seninki derdik her gün 🤭🤭🤭 ya tabii anne diye seslenisleri gerçekten çok güzel tarifi mümkün değil. Ben susmuyo felan diyorum ama o tabii işin esprisi 🤲🏻🤲🏻🤭 illa diyecektir yürüme emekleme gibi bununda zamanı var. Belki özel bi an bekliyordur 🤭🤭 en sinirli olduğun zamanda annniiiee dicek eritecektir 🤭🤭🤭 Mevlam canlarını sağ eylesin, bizleri yanında yoldaş, hayatlarına şahit kılsın 🤲🏻🌺😌