arvenella 18 ay civarindayken baslamisti sanirim. Nene, nane, nani, gibi kelime obeklerini söyler ama anneyi cikartmazdi 🤣🤣 ilk anne dediği zamanlarda baya bi sure kv esim felan aaa anne mi dedi o diye bi sorgulamaya girerdik 🤣🤣🤣 simdi 27 aylık. Annem benim, cınım annem, annemikiiiii (bu ne demek, mi ki eki ne oluyo bende bilmiyorum )🤣 durdurmaksizin anne duyuyorum. Arkadaşımın kızı da geç anne demişti. Hasretle beklerdik anne seslenisini duymayı. Artık böyle kusucak hale geldik 🤣🤣🤣 yani demem o ki, bi yerde dicekler, evet hasretle beklemesi zor ama, ama sonrası faciaaatt🤣🤣🤣