akkoyun28
Bahar ayı geldi su kabarcığı şeklinde mi ?
Bana su çiçeği gibi geldi sanki ..
Hani huysuzluk kaşıntı ateş vs durumu var mı ?
Bir de benim kız kardeşim uçuğu dudağında değilde böyle nadir de olsa vücudunda falan çıkarıyordu doktor uçuk olduğunu söylemişti .
Eskiler de gece yanığı diyorlardı .