sebur bi arkadaşımın başına geldi denemedikleri kalmadı en son çocuk cildiyesine götürdüler özellikle. Doktor demiş ki elinizdeki tüm bezleri atın bimden veni vini mi ne varmış onu alın. Almışlar geçmiş. Çünkü onun içinde bi krem mi ne varmış doktor öyle demiş. Yenidoğanken benim de çök pişik olmuştu önceden duysam alırdım. Elimdeki bezler bitsin direkt gidip onu alıp denicem. Bi deneyin