Ek gıdaya 6 bucuk aylıkken başladım.
Ama suyu ilk zamandan itibaren her emzirmemin arkasından agzı pamukcuk veya yara olmasın diye bir cay kaşıgı veriyordum doktorum süt kalıntısı kalmasın derdi suyu verdikten sonra zaten gazlı bezle silerdim pek su kalmazdı, hic bebegim in agzından birsey olmadı ama suyumuzu Ebebegin suyunu alırdım onu verirdim