Kızlar oğlum 14 aylık sıralama emekleme tay tay durma hepsi mevcut fakat hala desteksiz yürümüyoruz destekli yürüttüğümüz zamanda parmak ucunda yürüyor ama dururken ayakta taban basıyor cuma günü özel bir fizyoterapiste götürdük alanında çok başarılı bir isim bursada ,aktif plantar kavrama refleksi dedi yani aslında suan da bebek yürümeyi değil yer çekimi ile baş etmeyi öğreniyor dedi masaj gösterdi ayaklarına düzenli yapmam gerektiğini söyledi topuk kısmını uyaran vericek şekilde video aldık zaten kendimiz ,2 haftada bir olucak şekilde kendisinden de destek alacağız seansa gidicez korkulacak bir durum olmadığını ama yinede aranızda başından geçen var mı tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?