Merhaba,
Bebeğimin 18 ayına yeni girdi ve atak dönemiymiş sanırım sürekli huzursuzluk ve ağlama atakları oluyor. Yarım saatlik araba yolculuğunda bile oyalamakta güçlük çekiyorum. Bir kaç hafta sonra uçak yolculuğu yapacağız ve çok endişeliyim. Deneyimli anneler bu konuda tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.