kızlar 18 martta sezeryan doğumum gerçekleşti genel anestezi oldum ama o günden beri popomda uyuşuk bir his var arada da iğne batırır gibi ağrı giriyor. Hani böyle bir yerimiz karıncalanır uyuşukluk hissiyatı bırakır ya öyle bir hissiyat. Sizde de oldu mu?