Merhaba hanımlar başına gelen var mı yok mu veya beni aydınlatıcak bi anneye ihtiyacım var bebeğim şuan 6 aylık biz 4 5 gün nerdeyse ateşler içinde huzursuzduk bebeğim diş çıkartıyor diye önce umursamadım sonra aşı olduk bebeğim yediğini çeşme gibi kusmaya başladı takip ettik en son cuma günü akşamı makattında sulu ishal şeklinde yapınca korktuk hastaneye gittik kan sonuçlarımız temiz çıktı bize diş deyip gönderdiler ama bebeğim kıstukça sıvı kaybettiği için halsiz bi şekilde tepkisiz uykusuz ağlamaklıydı bende dayanmadım dün özele götürdüm Dr kan sonuçlarına baktı temiz birde kakasına bakalım dedi ona da baktı temiz çıktı virüs testi de yaptı oda temiz çıktı sonra Eve geldik bebeğim sabah saatleri akşama kadar iyiydi şimdi de bi ann da vucüdü buz kesildi ısınmıyor terliyor sebebi ne olabilir lütfen yaşayıp bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?