Arkadaşlar merhaba. Ben ikinci çocuğumu 2025 yılında doğurdum. Sonrasında doğum yardımına başvurdum. Çıktı da ancak gidip hesap açmadım açıkçası öyle bir kaos içindeydim ki hem fırsatım olmadı hem de dedim ki biriksin bari 1 gram altın alayım çocuğa atayım kenara. Neyse 7.ayda gidip hesabımı açtım ancak ne göreyim sevgili devletimiz hesap hareketsizliği nedeniyle parayı iade almış çok şükür hayatta olmamıza rağmen. Neyse mesele bu da değil ne yapmalıyım diye alo 144 aradım yeniden başvurun dediler. Ancak yeniden başvuramıyorum hata veriyor aktif başvurunuz var diyor. Yeniden 144ü arıyorum açıklıyorum hala bana yeniden başvurun diye ezberden konuşuyorlar. Konuyla ilgili cimerden de başvuru yaptım ancak sorum şu daha önce böyle bir sorun yaşayıp çözen var mı?