Kızlar kızım 15 aylık bir kaç gündür burnu akıyordu ara ara öksürüyordu ilk günler ateşi oldu biraz sonra ateşi hiç olmadı ama 2 gündür gece uykusunda çok fena öksürük krizi geliyor öğürüyor artık kusacak gibi oluyor ilaç vermeli miyim yada doktora götürmeli miyim artar mı? Başına gelen var mı ne olabilir sizce bu hastalık evde kendiliğinden takviyelerle vs geçer mi?