Selam anneler,
Bebeğim henüz 12 günlük bir tane göğüs pompası almak istiyorum calismayi dusunmuyorum arada kullanacağım bir yere gidecek olursam ilaç vs kullanmam gerekirse diye, Kiwi markasının elektrikli olanını gördüm, mamajo olabilir acura olabilir ama Mochi veya avent lansinoh gibi ürünlere çok yüksek fiyatlar veremem. Bunları kullanan varsa tecrübenizi paylaşır mısınız memnun musunuz acaba veya başka bir tavsiyeniz varsa alırım 🌸