Kızlar 3 ay önce lazere yazıldım kapora verdim bunun için. Ama şuan gebe olduğumu öğrendim gidemicem maalesef. Şimdi napmam gerekiyor dondurma falan varmı doğumdan sonra gitmek için? Yada napmam lazım kızlar kandırılmak istemiyorum ücret talep ederlermi ? Lütfen bilgisi olan yazabilir mi???