Merhabalar. Post saçma gelebilir ama dayanamadım sormak istedim. Kafama çok takıldı çünkü. 2 aylık bebeğimin yüzünün fotoğrafını çekiyordum. Profilden yani yakın mesafeden.Normalde flaşı kapalıydı. Ama whatsap üzerinden çekerken ayrıca kapatmak gerekiyormuş bilmiyordum. Resmini çekerken flaş yüzünde patladı. Gözleri açıktı. Daha önce internette flaşın bebeklerin gözüne zarar verebileceğini okumuştum. Sizce gözüne zarar vermiş midir çok korktum.