sym9
Çok normal bu ilk başlarda 🤍 Sürekli emmek istemesi her zaman açlık değil; küme beslenmesi, yakınlık ihtiyacı ya da gazı olduğu için rahatlama isteği de olabilir.
Doyduğunu; gevşemesi (ellerine bakabilirsin yumruk mu gevşek mi), kendi bırakması ve bez sayısından anlayabilirsin. (En az 4-5bez)