kubrace biz 18 aylıkken gitmiştik psikiyatriye. İsmine bakmıyordu iletişimi azdı. Aynı durumları yaşadık. Psikiyatri şunu dedi. Bunu al annene ver getirdi bana verdi. Ama verirken ne doktorun yüzüne ne cisime ne de bana baktı. 2. Olarak doktor bana şunu sordu sen ağladığın zaman göreceği şekilde ne tepki veriyor. Normal düz bir çocuk anne ağladığında yanaşır sarılır öper hiç olmazsa gelir sırtına biner bir tepki verir biz de bu da yoktu. Diğer saydığın herşey vardı hatta kelime sayısı daha fazlaydı. Ekransal duruma bağlamadı bizimkini ki bizimki çok daha fazla izliyordu. Acil olarak birebir özel eğitim floortime tavsiye etti. Yerde bir matın üzerinde birebir özel eğitimci ile derse başlayacak dendi. Konuşma şuan için önemseyeceğimiz en son şey dedi. Önemli olan çocuğun ismine tepki vermesi, göz teması kurması, iletişim kurması, duygusal tepkiler vermesi ve komut alması dedi. Mutlaka üstüne düş. Konuşur eder aman geçer daha küçük laflarını önemseme. Anne bir farklılık olduğunu her zaman hisseder. Mutlaka bir cocuk psikiyatristine götür. Benim aynı yaş grubu kzıım da var. O 20 aylıkken mesela nerdeyse 2 li konuşuyordu. Normal birey gibi her komutu alıyor yapıyor iletişüm kuruyordu. Ben farkı o nedenle çok net gördüm.