Canın sen otur herşeyi hesap et orada oturunca evdeki düzenin tamamlanır mi, ayrıca uzak olman çok iyi ama demişsin ki yoğun bakımda şimdi gitsen hemen kötü gelin olursun ama hiç umursama bile , sonuçta senin yaşam kaliten önemli çocuğuna ait odası olsun istiyorum diyorsun demekki evladın çok da küçük değil, emin ol Uzak daha iyi kendi kafana göre çocuğunu büyütürsun, insanların sana çat kapı gelme ihtimalleri yok, illaki arayıp gelecekkery, e araba var diyorsun, gittiğin yerde de market vs varsa park varsa git bence, ayrıca evin planına bak eğer ki sana uymayacak bişe varsa gitme plansız dubleks pişmanlıktır, bize merkez 45 dk uzaklıkta bir servis bir araba herşeyi çözüyor