Oğlum 24 aylık beredeyse iki haftadır yemeklerimi yedirmeme izin vermiyo kendiside bı kaşıktsn sonra yemiyo sürekli sinir hali sürekli ağlamalı sürekli memnuniyetsizlik sürekli dediklerimizin tersini yapma gerçekten anlam veremiyorum çocukla iletişim kuramiyorum resmen bizi istemiyo gibi 2 yaş sendromu falan diyolar ama bu kadar yemeğine kadar etkiler mi