Kızlar merhaba oğlum 16 ay 18 günlük ve son dönemlerde yemek konusunda baya zorlanıyorum şöyle ki zorla yiyor yemek seçiyor resmen eskiden böyle değildi ne yapsam yiyordu seviyordu ama şimdi evin içinde savaş halindeyiz ve bu beni baya yıprattı yemeyen çocuk gerçekten çok zormuş eskiden olsa uykusuzluk derdim ama yok uyku bir şekilde hallederim ama bu başka 😞😞 lütfen bizde böyleyiz dönem deyin ayak deyin içime su serpin 😞 kayınvalidem ısrarla iştah şurubu verin diyor ama ben öyle şeyler kullanmak istemiyorum dediğim gibi önceden böyle değildi çocuğum hatta