fairytaleofthestars İki gündür burun tıkanıklığı hapşuruk öksürük derken bugün ateş start verdi. Yarın sabah doktora gideceğiz şimdi iburamin zero ve dolven veriyorum dönüşümlü var mı bizim gibi olan
Tatlican fairytaleofthestars Allah şifa versin. Bence sağlam olan varmı demek lazım🙈😔Kızımında burnu akıyor 2 gündür.
minniks fairytaleofthestars yaa cok gecmis olsun ılık dus aldır istersen en son sirkeli suyla durula kızım 3 yasında her ateslendiginde oyle yaparım kendim ateslendigimdede yontemim aynıdır
eymenku fairytaleofthestars çok geçmiş olsun iburamin zero ve calpol varsa dönüşümlü verin dolvenin erken maddesi ve iburamin etken maddesi aynı iburamin içinde ekstra antibiyotik var
fairytaleofthestars Tek miyim bugün😅🫶🫶 sağlık olsun yeterkiiş Bir an önce sağlıkla atlatsın minnoşum bu ateşli süreci inşallahhhh
fairytaleofthestars Tatlican Çok geçmiş olsun size de🫶 evet ya çok haklısınız birden nasıl oldu böyle bilmiyorum bir ara durulmuştu ortalık tatil bitti okul başladı yine🥲
fairytaleofthestars minniks Çok teşekkür ederim duşunu aldırdım küvetinde de oynattım hatta baya ama işte o anlık bir süre etki etti. Boğazım acıyor çok acıyor anne diyor miniğim kıyamam
fairytaleofthestars eymenku dolven pek işe yaramayınca üç saat sonra iburamin zeroyu verdim. Bizde dolven gerçekten işe yaramıyor calpol olmayınca deneyeyim tekrar dedim daha önce de böyle olmuştu sabah doktorumuzdan tekrar calpol isteyeceğim
loveboymomy fairytaleofthestars Allah şifa versin. Ayni bulgularla prsembe günü gittik doktorumuza rsv pozitif çıktı . Günlerdir ne uyku ne yemek. Kendimi geçtim bebeğim de çok yoruldu. Rabbim hepimize yardım etsin..
fairytaleofthestars loveboymomy Ah ya size de çok geçmiş olsun inşallah süreciniz hafiflemiştir. Rsv mi değil mi bilmiyorum devlet hastanesinde de bakılmıyordur zaten. Sabah gideceğiz bakalım bu geceyi rahat atlatır inşallah kuzum. Sabaha da Allah kerim daha da toparlayalım inşallah.
ggrqnitt fairytaleofthestars bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama zero ve Dolven yerine carpol Dolven kullanmanızı öneririm. Ilık duş, soğuk uygulamalar gözümün önünden geçti . Allah yardımcınız olsun . Odaya soğan karanfil de bırakabilirsiniz. Geçmiş olsun
Tatlican fairytaleofthestars Teşekkür ederim.Kızım kıreş anaokulu derken bu 4. Yılı ama buyıl daha fazla burnu tıkandı. Buyıl bazı illerde karda yağmadı mikroplar daha fazla . Kimi duysam hasta.
gokcemm11 fairytaleofthestars benim kızım 37,5 le iki kez havale geçirdi şuan en ufak ateşte ödüm kopuyor
loveboymomy fairytaleofthestars size de çok geçmiş olsun. Ateşi dusuremiyoruz. İştah yok. Çok dikkatli olmak lazım şu an herkes bu hastalığa yakalanmış..
minniks fairytaleofthestars yaaa kıyamam bogaz enfeksiyonu cok kotu yaa bizi bile yıkıyo cocuklar nasıl dayansın insallah bi an once gecer
fairytaleofthestars Tatlican öyle gerçekten ara tatilde iyiydi sonra bi başladı tekrardn salgınsal bir durum var herkes bunu söylüyor.
fairytaleofthestars loveboymomy Evet ya hastaneye gittik bugün öyle gerçekten doktor da dedi çok fazla bu ara diye sağlıkla atlatsın bağışıklıkları artsın inşallah evlatlarımızın🫶