Durununannesi_ benim bebeğimde nefes alamamaktan çok korkuyor , burnu kapansın , rüzgar yüzüne çarpsın hatta nefesim bile burnuna değince çırpınıyor. Ben serum şeklinde serum fizyolojik aldım , iğne ile çekiyorum 1 ml bir burnuna 1 ml bir bununa şırıngayla biranda basıyorum ilk bi nefesini ayarlıyor sonra devam ediyor normal nefes almasına. Zaman zaman sonra da alışıyor.