Kızlar postları açıyorum kimse görmüyor ama bişey daha sormak istiyorumm🙁 üc yıl önce saç dökülmesi sebebiyle hastaneye gittim troidlerim aşırı hızlı çalışıyordu ve aşırı saç dökülmem oldu. resmen tepem kel kaldı. Neyse geçen yıl sonradan toparladı biraz ama hala daha aşırı bi saç dökülmem ve azda olsa tepemde seyreklik açılma var.
Şuan troidlerim normal değerlerde 2 3 aydır ,ama dökülmem durmuyor. Yıkarken ayrı tararken ayrı bi yumak saç döküyorum. Hele bide düzleştirmeye kalkınca resmen 200 tel dökülüyor sanki. Neden durmuyor olabilir ki dökülmem😔😔😔