benliedanur Ay aşıları ve rota aşıları illa aynı gün ya da 1 ay arayla mı olmak zorunda. Ben 1 nisan çarş günü rota yaptırdım bebeğime yarın da 2. Ay aşıları vardı yani arada 5 gün oluyor bu sorun yaratır mı
benliedanur benliedanur drumuza ulaşamadığım için soramıyorum. Bu konuda bilgisi olan var ise paylaşırsa sevinirim
patimum benliedanur 2. Ayda sadece o ayın aşılarını olduk. Rota ve memenjit 3. Ayda yaptırdı doktorumuz
tuceek Bizde bugun 2. Ay aşılarını olduk özel aşılarımızı doktorumuz aşı olmayan aylara yaydığını söyledi yani 3 ve 5 ayda özel aşıların dozlarını olucaz buna göre her ay aşımız var yani şuan için