sevgide Yaz yaklaşıyor su an 2bucuk aylık bebeğim yaza doğru dışarda kullanmak için terletmeyen beğendiğiniz kanguru marka ve modellerini yazar mısınızz💛
cikolatatatlisi sevgide babybjörm harmony ikinci elde vs uygununu da bulabilirsiniz kanguru 🩵 ben 9 aydır
gizviz Babyjörn Move modelini kullanıyorum aşırı memnunum bebeğim şuan dört aylık her gün bununla yürüyüşe çıkıyoruz, bebek arabası kullanmak zor geliyor kaldırımlara indir çıkar
cikolatatatlisi sevgide 1 aylık olup başını tutabilmeye başladığından beri kullanıyorum elim kolum oldu kanguru çok tavsiye ederim. Bir seyahatte kangurumuzu evde unuttuk bir haftalık b tatildi o kadar yoksunluğunu çektik ki e bebekten bu bebeğin poposunu koyacağı yerde strafor minderli bir kanguru modeli var çok önerilince uygun fiyatlı diye onu aldık tatilde kullanırız diye ama hiiç hiç babybjörn gibi değil bir kere alıp en kalitelisini almak lazım iade ettk ertesi gün
pudu Ben buradaki annelerin önerisi ile solomom aldım bayağı sağlam ama sanki biraz terletiyor gibi ben de yazın göreceğim kışın çok kullanışlıydı
pudu sevgide emin değilim benim vücut sıcaklığımdan da olabilir düşünebilirsiniz trendyoldan bi yorumlara bakabilirsiniz yazın kullanan vardır illaki