Cuma günü 2 aylık oluyoruz
2.ay kontrolümüz var bu kontrolde kalça ultrasonuda yapılması gerekiyor
Ayrıca 1 nisanda sağlık ocağında aşımız var.
Deliriyorum bi yanım mecbur gidiceksin diyo bi yanım eşimi bile işten dönüşte eve alasım gelmiyo bin kere el yüz yıkatıyorum adama.