Merhaba hanımlar ,
Yaklaşık iki haftadır bademcik iltihabı sonra ant dokundu mide hassasiyeti kusma vs tam toparlandım derken şimdi de hayatımda ilk defa idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum ne kadar kötü bir şeymiş ,yarın doktorda gidicem ama bugün nasıl atlatıcam reglim de bir de valla yoruldum ya