Lna canım daha 8gunluk tabi ki memeden ayrılmayacak. Ben 3ay kucağımda uyuttum yerine bile yatmadı bol bol kucakla emzir bebeğini o aç olduğu için değil senden ayrı güvende hissetmediği için sürekli emmek ister aranızda güvenli bağ oluşması için kimseyi dinleme bol bol kucagina al 😘😘
Ayrıca sütüm dolmuyor diye düşünme emzir bol bol illa göğsünün sert olmasına gerek yok emzirdikce çoğalır sütün ❤️