Elifinannesii_ Kızlar 4 yaşında bir kızım var. Kollarında ve bacaklarında tüyler var . Sizce normal mi? https://hizliresim.com/j5ycp6u Doktora götüreceğim ama için huzursuz.
aydinmumine Elifinannesii_ yani tüy genetiktir anne baba biri tüylüyse eğer çocukta tüylü olabiliyor tüylerin rengi değişebilir belki daha sarıydı büyüdükçe kararmış olabilir bunlar normal