00998 Nesliesila yemeden öğrenemezsin valla ben herşeyi yiyordum şükürler olsun bir alerji durumu olmadı ve ek gıdaya başlayınca doktora soruyorsun alerji olur mu diye sütünden geçmesiyde alerjisi yoktur demişti bana