oglum_ havaalanının girişinde görevliler var zaten bağajı teslim ettiğimiz kişiler sizden kimliklerinizi isteyip biniş biletini verecekler bağajınızı tartıp alcaklar zaten. Kapı numaranızı da biletten bakıp tabelalardan takip edip bulacaksınız baktınız zorlanıyonuz her alanda görevliler var sorarsınız. Açıkçası aktarmalı olmadığı için işin çok kolay ilk olduğu için endişelisin ama ben ufak brbemle aktarmalı gidip gelmiştim aktarmalı çok zor oluyor. Parfüm şampuan, kolonya, deodorant ve benzeri şeyleri valize koyun bu tür şeyleri el bağajında kabul etmiyorlar. Sıvı, kesici aletler el bağajına alınmıyor kaş makasımı çantamda unutmuştum geçirmediler mesela. Size uçakta bebek kemeri vercekler bebeği kendinize bağlayacaksınız o konuda da hostesler yardımcı oluyor zaten merak etmeyin. Bebeğiniz emzik tutuyorsa kalkış ve iniş sırasında emzik verin ki kulağından rahatsız olmasın, sevdiği bir kaç oyuncağı alın yanınıza mutlaka. Takı vs karışmıyorlar zaten