nskrt Kızlar bebeğim 9.5 aylık nene, anne, dede çok nadir de mama diyor ama her bebeğin ilk başta dediği babayı demiyor 😅 başına gelen var mı?
Deletedmom_968 nskrt 11 aylık babayı bırakın ba kelimesi bile çıkmıyor ağzından ama meme mama nene anne dede dayı der bunu bende sormuştum doktora doktor her bebek sıralama üzerine gitmek zorunda değil belki tutar ilk başta anane der dedi değişie o dedi😂😂benim hoşuma gidiyor babası çatlıyor
cileklitursu nskrt benimki anne demiyor baba kelimesini kullanıyor dede mama meme diyor ama onları unuttu sanki çoğunluk baba
ikrakuss nskrt keyiflerine göre takılıyorlar valla 😂 benimki 26 aylık hala evet demiyor öyle bir kelimeyi kabul bile etmiyor 😂😂
nskrt Deletedmom_968 bizde de öyle ya ama garip değil mi bu sürecin adı bile babıldamayken baba dememeleri 😅
altay2123 nskrt benimkide anne demez😀😀😀baaaabbbbaaaaa diye bağırır insan sinir olmuyor degil popişine vuruyorum anne de diye tekrar baba diyor😀😀
eozlem nskrt bebeğim 19 aylık. Aspiratör bile diyor ama Su demiyor, diyemiyor. 😂 Çünkü farkettim ki suluğu hep dolu, kendim içerken bile veriyorum. Suluğu birkaç kez boş bıraktım öylelikle söylemeye başladı yeni yeni, ona da hu diyor😅
kingmom1234 nskrt benimki 9 aylık de de ve baba diyor diğerlerinin hiçbirini demiyor hı hı hı diyor çoğunlukla hıı tonluyor genelde niye anlamadım