arkadaşlar bebegim 13 aylık kaşıkla yemek yemeyi öğrensin istiyorum çook uzun zamndır kaşık çatal tutuyor ama yemek yerken kaşıkla oyun yapıyor yemeyi kaşığa alıyor kaşığın içinden elinle alıp ağzına götürüyor ya da kaşığı tabagın içinde dolandırıyo etraf assırı batıyo duvarlar halılar falan
ne yapmam gerek nasıl tepki vermem gerek bilmiyorum nasıl öğretebilirim