Tek öğretmenim ailem uygulamasında paranın yattığını bankanın ödeme tarihini gördüm bankaya gittim aile kartı verdiler ama para vermediler hesaba bakıyorum bakiye 0 hala para hesaba mı geçecek elden mi veriyordu banka ilk ödemeyi anlayamadım 144 u arıyorum onu bankayla görüşün diyor bankayı arıyorum onu biz göremeyiz 144 u arayıp öğrenin diyor anlayamadım bilenler yardımcı olabilir misiniz