Aynısını bi kaç yıl üstüste yaşadım.sonra uzman kbb doktorlarından fayda yok deyip bir profesöre gittim.öncelikle dişlerinizde çürük vs varsa onların tedavisi,ciddi ağız bakımı,sonra olabildiğince stres ve üzüntüden uzak kalmak.bademciklerinizin şişeceğini anladığınız anda günde 4 kez tuzlu su gargarası,ılık papatya çayı ve bal.özeldeki doktorlar riskli ve zor ama yaparız dediler.hoca ise asla önermedi.o dedikten sonra kırık bi dişim vardı onu yaptırdım.dediklerine dikkat ettim ve o derece şiddetli boğaz enfeksiyonu artık yaşamıyorum