arzu343437 ikiside emzik emdiler çocuklarımın. İkisine de aynı yöntemle bıraktırdik. Önce bir süre sen artık büyüdün,bu bebekler için dedik. Uyanıkken zaten vermedik. Sadece uykuda emerlerdi beşikten çıkmazdı emzik. Bir süre sonra zaten artık emzik yok dedigimde kabullendiler. Tabiki ilk uykuda ve birkaç gün daha zor oldu. Gece uyanıp emzik istediler vs. Ama bir şekilde alıştılar.