Oğlum 4 aylık artık ve ufaktan bişeyler yapmaya başlamak istiyorum. Sallanmayı unutturarak başlamak istiyorum. Misafirim vardı geçen bebişi 5 aylık ve bıraktığı yerde sadece üstüne battaniyesini attı. Şimdi uyuyacak dedi sallamasını falan bekliyorum 😂 kendi kendine uyudu saati dolunca şaşırdım ve imrendim. Benimkini 2 saat oynatıyor yoruyorum bol bol emziriyorum bir kere bile kendi kendine yorulup daldığını görmedim. İlla sallanacak 2 kere bile olsa. Uykudan kıyamet koparıyor sallamak istemediğim de. Yinede uyumuyor.