Herkese merhaba. Bekarlığımda 45-50 kilo arasında gittim geldim hep. Antidepresan kullandığım kısa bir dönemde 53 gördüm bu kiloyla da evlendim. Doğuma 70 kilo ile girdim çıktığımda 65 kiloydum. Kızım yaşına girince evde diyet ve spor ile 53’e geri düştüm. Gel zaman git zaman dikkat etmediğim için 3 sene sonra 70 kiloya geri döndüm. Tam bu esnada ikinci hamilelik yaşandı haliyle 90 kiloyla doğuma girdim, çıktığımda 85 kiloydum. Oğlum 9 aylık oldu ama 9 aydır başla/boz döngüsünden asla çıkamıyorum. Baktım evde olmuyor diyetisyene gidiyorum onla da olmuyor doktor da isyanlarda. İnsülin direncim aslında sınırda çıktı ama yok ben doymuyorum. O masadan ne kadar yersem aç kalkıyorum sanki. İrademe asla sahip çıkamıyorum. Boyum kısa bu kilo bana çok fazla. Ne yapacağım ya yardım edin.