birssorumvar Arkadaşlar koltuk altımda sanırım lazer öncesi tıraş olmaktan dolayı cildimin altında çıkaramadığım, yüzeye getiremediğim bazı siyah noktalar var. Salisik ya da glikolik asit mi kullanmalıyım var mı tavsiyesi olan?